Patiënten informatie

Wij vragen patiënten altijd 10 minuten voor hun afspraak in de praktijk te zijn. Op die manier kunnen alle administratieve zaken vooraf in orde gebracht worden.
Vergeet zeker uw identiteitskaart niet!

Bij een eerste consultatie zal er u gevraagd worden een medische anamnese in te vullen. Indien u bepaalde medicatie neemt zal u dit zo aan ons kenbaar kunnen maken.

Wij werken niet volgens het geconventioneerd tarief.

Nazorgfiches

Hier kan u binnenkort een korte toelichting vinden nadat u een bepaalde behandeling hebt laten uitvoeren.

Is er mogelijkheid om te parkeren

Er is een ruime parking voorzien achteraan het gebouw voor patiënten. Voor mindervaliden is er parking voorzien aan de voorzijde van het gebouw.

U kan de parking achteraan bereiken via de linkerkant van het gebouw. Vanaf de parking kan u via het wandelpad aan de andere kant de ingang bereiken, die zich aan de voorzijde van het gebouw bevindt.

Kan ik mijn afspraak nog annuleren?

Het kan altijd gebeuren dat je ziek bent. Wij hebben hier alle begrip voor. Wij vragen patiënten echter om minsten 24u op voorhand hun afspraak te annuleren indien zij verhinderd zijn. Op deze manier kunnen wij patiënten die al langer wachten verder helpen.

Doe je de annulatie niet op tijd, wordt er een onkostenvergoeding aangerekend. Het bedrag van deze vergoeding bedraagt 25 euro per vrijgehouden kwartier.

Hoe zit het met spoedgevallen?

Wij houden dagelijks verschillende plaatsen vrij voor mensen met een urgent probleem. Als je ’s morgens op tijd belt, heb je de meeste kans om dezelfde dag nog te mogen komen. Op deze urgentie-afspraak wordt enkel het probleem aangepakt die op dat moment het dringendste is.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kan bij ons bij voorkeur betalen met bancontact (Maestro) of Payconiq. Indien je niet elektronisch kan betalen aanvaarden wij ook cash. Wij werken niet met overschrijving en passen geen derde betaler regeling toe.